// SHAFIΣQA COLLETION
tips cara memikat lelaki ..

Monday, October 3, 2011 @ 3:08 PM | 6 Comment [s]

hai blogger smua . hope hari nie lebih baik dari semalam . sori la tak sempat nak update blog . penat sangat dengan jadual harian yang padat *cehhh padat la sangat .. oke2 terus pergi ke main point .. aku nak kongsi sikit dengan korang sikit je tak banyak pun hehe , cara2 nak memikat lelaki. jom terjah sekarang ..

:36: laki suka kalau kita jujur dan sentiasa merendah diri .
:36: jarang nak jumpa laki yang suka gadis yang lasak dorang lebih suka yang mempunyai tingkah laku yang baik dan lemah lembut bukan lemah tak mampu buat apa2 ok .
:36: yang penting jangan terlalu mengongkong sangat . sikit2 dah la .
:36: lelaki memang sukakan gadis yang suka berterus terang dari menyembunyikan sesuatu .
:36: bijak menyesuaikan diri dalam apa jua keadaaan .
:36: aku rasa semua laki tak suka benda nie jangan bandingkan dia dengan lelaki yang pernah kita kenali lagi2 yang bekas kekasih kan .
:36: menjadi temannya ketika dia susah dan senang .
:36: yang nie aku setuju sangat lelaki memang suka dimanjai dengan belaian dan kata2 yang romantik .
:36: lelaki tak suka jika kita pakai makeup sampai dah tak nampak muka kita dah . hehe so pakai tu jgn la tebal sangat ye .
:36: sentiasa memegang prinsip sederhana dan tidak boros dalam perbelanjaan .
:36: sentiasa bercakap lembut dengan mereka .
:36: tidak terlalu meminta dan jaga tertib kamu di meja makan .
:36: usia dan bentuk badan bukan ukuran yang penting tetapi kecerdikan , kejujuran dan tingkah laku yang bersopan-santun .
:36: banyak yang aku dengar laki nie suka gadis yang manja .

aku rasa yang nie je kot . yang nie je la yang menarik minat aku .

Labels: , , ,


Older Post | Newer Post
The OWNER



Welcome to my sweet blog. You've stuck in my online bisnes SHAFIEQA_COLLECTION. Be nice here anything question can drop a comment. Thanks for visiting here ..

This is my First blog .. and this is my second blog .
CERITA AKU
Boleh like page SHAFIEQA COLLECTION
SHAFIEQA_COLLECTION
follow instagram sya untuk follow setiap koleksi shafieqa_collection
SHAFIEQA_COLLECTION


Navigations!



DIARY TIPS SHOPPING PAGE



SWEET STALKER



The Credits!

Template by : F∆ЯISY∆∆ ∆W∆YY
Basecode by : NUЯYNN
Full Edited : SHAFIEQA - SYA

Best View at GOOGLE CHROME!

My Wish list

Habis Diploma
laptop
Shafieqa_collection boutiqe