// SHAFIΣQA COLLETION
tips bibir menawan

Thursday, January 19, 2012 @ 11:55 PM | 9 Comment [s]


assalamualaikum blogger dan silent reader ..

hari nie aku nak kongsi sikit dengan korang mengenai tajuk entry nie . ~ tips bibir menawan , kalau perempuan jangan nak tipu la yang korang langsung tak care dengan benda benda macam nie . kalau bukan sekarang masa akan datang mesti korang rasa nak cantik , sebab cantik dengan comel nie memang tak boleh dipisahkan dengan perempuan . hehehe . oke kita mulakan dengan tips yang pertama .

merawat bibir merekah

kalau bibir korang merekah , bibir kering , korang boleh cuba minum air kelapa muda yang dicampur dengan kuning telur dan sedikit madu lebah . amalkan sekali sehari nanti korang tengok hasilnya .

bibir merah semulajadi

yang nie aku tahu memang ramai yang impikan bibir merah semulajadi , bak delima kan . hehe oke kalau korang nak bibir korang jadi merah semulajadi , amalkan dengan menyapu madu lebah dibibir semalaman ( semasa tidur ) pastikan madu tu memang betul betul madu , cara nak tahu madu asli ke tak , kalau madu tu ada semut tu bukan madu asli tau . * mama aku cakap la .

bibir lebam

yang nie untuk orang yang bibir dia lebam , korang boleh cuba tips nie . ambil sepotong halia yang telah dibersihkan pastuh korang tumbuk halia tu tapi jangan sampai hancur , korang sapukan pada bibir korang biarkan sehingga kering dah kering baru korang cuci . lakukan dua kali sehari sehingga korang nampak hasilnya .

bibir hitam

oke ada beza tau bibir lebam dengan bibir hitam nie . bibir hitam nie untuk orang yang hisap rokok . korang boleh cuba guna tips nie , sapukan bibir korang dengan mentega sebelum korang hisap rokok ,tapi korang jangan jilat pulak mentega tu memang korang tak nampak la hasilnya .

oke aku nak kongsi yang nie kat korang  . sekarang nie aku tengah cuba tips untuk bibir merah semulajadi . hehe , korang pon boleh cuba jugak nanti kita tengok hasilnya . daaa ...

Labels: ,


Older Post | Newer Post
The OWNER



Welcome to my sweet blog. You've stuck in my online bisnes SHAFIEQA_COLLECTION. Be nice here anything question can drop a comment. Thanks for visiting here ..

This is my First blog .. and this is my second blog .
CERITA AKU
Boleh like page SHAFIEQA COLLECTION
SHAFIEQA_COLLECTION
follow instagram sya untuk follow setiap koleksi shafieqa_collection
SHAFIEQA_COLLECTION


Navigations!



DIARY TIPS SHOPPING PAGE



SWEET STALKER



The Credits!

Template by : F∆ЯISY∆∆ ∆W∆YY
Basecode by : NUЯYNN
Full Edited : SHAFIEQA - SYA

Best View at GOOGLE CHROME!

My Wish list

Habis Diploma
laptop
Shafieqa_collection boutiqe