// SHAFIΣQA COLLETION
itu cuma dulu ..

Sunday, February 26, 2012 @ 11:26 AM | 9 Comment [s]


tak semena mena kenangan itu menerpa ..
kalau dulu sering kali aku tepis
tidak mahu ia menjerat hati yang
makin hari makin parah

namun hari ini
aku biarkan ia bermain
dijendela hati
aku biarkan ia membuai
kembali perasaan yang kian sepi

lantas sejernih mutiara mengalir dipipi
kala itu juga hujan turun tanpa henti
aku mendongak
memandang ke langit hitam
berharap tompok hitam dihati
mengalir keluar mengikut aliran hujan
yang semakin membasahiku ..

seperti ternampak nampak
suatu ketika kau menghampiri aku
sambil mengelengkan kepala
tanda kau tak mahu mlihat air mataku
tanda kau tak sanggup mendengar tangisanku ..

tapi itu cuma dulu ..

Labels: , ,


Older Post | Newer Post
The OWNER



Welcome to my sweet blog. You've stuck in my online bisnes SHAFIEQA_COLLECTION. Be nice here anything question can drop a comment. Thanks for visiting here ..

This is my First blog .. and this is my second blog .
CERITA AKU
Boleh like page SHAFIEQA COLLECTION
SHAFIEQA_COLLECTION
follow instagram sya untuk follow setiap koleksi shafieqa_collection
SHAFIEQA_COLLECTION


Navigations!



DIARY TIPS SHOPPING PAGE



SWEET STALKER



The Credits!

Template by : F∆ЯISY∆∆ ∆W∆YY
Basecode by : NUЯYNN
Full Edited : SHAFIEQA - SYA

Best View at GOOGLE CHROME!

My Wish list

Habis Diploma
laptop
Shafieqa_collection boutiqe