// SHAFIΣQA COLLETION
aku tidak mahu kau lupa

Thursday, May 31, 2012 @ 2:05 AM | 2 Comment [s]

setiap kali bangun dari tidur , aku terus mcapai jurnal dan aku coretkan setiap mimpi tentang kau dan aku . tentang impian kita , tentang setiap apa yang kita lalui kerana aku tidak mahu diantara kita akan melupakan setiap yang kita tempuh dikala senang mahupun susah , disaat bahagia mahupun derita .

aku tak ingin untuk lupa dan aku tidak mahu kau juga lupa tentang itu ..

aku mahu kau ingat sentiasa bahawa hanya akan ada aku yang akan mahu pada kau , bahawa hanya ada aku yang akan setia disisi kau .

dan

kau tidak akan dapat mencari yang sama mahupun hampir sama , tidak ..
yang ada hanya aku dan cuma aku seorang ..



manusia jarang mahu menghargai apa yang ada didepan mata dan sering mencari yang lain hingga la yang didepan mata hilang baru la nak sedar yang diri tu sudah kehilangan satu benda yang berharga .


Labels: ,


Older Post | Newer Post
The OWNER



Welcome to my sweet blog. You've stuck in my online bisnes SHAFIEQA_COLLECTION. Be nice here anything question can drop a comment. Thanks for visiting here ..

This is my First blog .. and this is my second blog .
CERITA AKU
Boleh like page SHAFIEQA COLLECTION
SHAFIEQA_COLLECTION
follow instagram sya untuk follow setiap koleksi shafieqa_collection
SHAFIEQA_COLLECTION


Navigations!



DIARY TIPS SHOPPING PAGE



SWEET STALKER



The Credits!

Template by : F∆ЯISY∆∆ ∆W∆YY
Basecode by : NUЯYNN
Full Edited : SHAFIEQA - SYA

Best View at GOOGLE CHROME!

My Wish list

Habis Diploma
laptop
Shafieqa_collection boutiqe