// SHAFIΣQA COLLETION
aura warna .

Thursday, June 27, 2013 @ 11:00 PM | 2 Comment [s]


hye hye hye ... apa khabar korang ? sihat ? kali ini putri datang dengan tips baru , tips untuk mengetahui aura warna mengikut hari .. benda nie pun sebenarnya putri baru dapat dari sorang kakak nie , itupun sebab dia tegur putri suka pakai baju color purple then putri tanya ada maksud ke jadi dia terangkan kat putri apa aura warna nie .

 ISNIN = PUTIH ( gabungan / istirehat / pertahanan )

Warna putih akan diserap oleh saraf sekiranya tubuh berada dalam keadaan hening . salah satu cara untuk  mendapatkan keheningan ialah dengan mendapat tidur yang cukup . hari isnin sepatutnya ialah hari yang paling sesuai untuk mencetuskan idea baru , merangsang semangat dan melahirkan keazaman yang baru . isnin ialah hari yang terbaik untuk menyelesaikan segala masalah yang tertunggak kerana penyelesaian pada hari isnin adalah lebih kreatif .

 SELASA = PINK / VIOLET ( kesucian rohani )

Warna pink ialah warna kasih sayang , mereka yang mengalami migrain akan merasa lega setiap hari selasa . Hari ini ialah hari yang paling sesuai untuk beremosi , meluahkan perasaaan kasih sayang kepada pasangan masing masing . 

 RABU = BIRU ( kasih sayang / tumpuan )

Warna biru ialah warna yang menjadikan gelombang dalam bentuk bunyi lebih tenang . pada hari rabu kicauan burung akan lebih merdu . hari rabu ialah hari yang paling sesuai untuk berucap , berkata kata , berhujah , bersidang , bermesyuarat , berpidato dan sebagainya .

 KHAMIS = KUNING / OREN ( pemikiran / tenaga )

Warna kuning ialah warna rangsangan sistem penghadaman , manakala warna oren ialah warna kesuburan hormon . kemuncak warna kuning ialah sepanjang siang hari , dinasihatkan agar tidak makan terlalu banyak pada waktu siang . Warna oren merangsang sistem kesuburan lelaki dan wanita , oleh itu , hari khamis ialah hari yang terbaik untuk merancang zuriat yang sihat . 

 JUMAAT = HIJAU ( keseimbangan / iman )

Pada hari jumaat , aktiviti yang aktif dan membebaskan oksigen pada tahap yang paling maksimum , kemuncak aktiviti berlaku pada waktu tengah hari iaitu sejam setelah matahari tergelincir ke barat ( sejam setelah solat jumaat )
Hari jumaat ialah hari yang sesuai untuk menjalankan senaman pernafasan ,  bersenam dan beriadah ditaman taman bunga . senaman pernafasan yang dijalankan pada hari jumaat akan memberi kesan yang menakjubkan .

 SABTU = MERAH ( keberanian / tuah / kemewahan )

Hari sabtu ialah hari yang paling sesuai untuk keluar bersosial , berjumpa rakan rakan dan saudara mara disamping menjalankan pelbagai aktiviti seperti bersukan , menjalankan aktiviti lasak dan sebagainya .

 AHAD = HITAM ( keberanian / tuah / kemewahan )

Hari ahad ialah hari yang sesuai untuk beristirehat sebaik baiknya bercutilah pada hari ahad , hari rehat ini ialah hari terbaik untuk bersama keluarga tercinta . menjalankan sebarang aktiviti terutamanya aktiviti lasak hanya akan mendatangkan kemudaratan terhadap tubuh .







Older Post | Newer Post
The OWNER



Welcome to my sweet blog. You've stuck in my online bisnes SHAFIEQA_COLLECTION. Be nice here anything question can drop a comment. Thanks for visiting here ..

This is my First blog .. and this is my second blog .
CERITA AKU
Boleh like page SHAFIEQA COLLECTION
SHAFIEQA_COLLECTION
follow instagram sya untuk follow setiap koleksi shafieqa_collection
SHAFIEQA_COLLECTION


Navigations!



DIARY TIPS SHOPPING PAGE



SWEET STALKER



The Credits!

Template by : F∆ЯISY∆∆ ∆W∆YY
Basecode by : NUЯYNN
Full Edited : SHAFIEQA - SYA

Best View at GOOGLE CHROME!

My Wish list

Habis Diploma
laptop
Shafieqa_collection boutiqe