// SHAFIΣQA COLLETION
tawan hati si gadis ..

Saturday, June 8, 2013 @ 1:19 AM | 4 Comment [s]



hye hye hye .. hari nie putri nak kongsi dengan korang lagi tips yang ada . kali nie cara cara untuk tawan hati si gadis , sebelum nie macam mana nak tawan hati si dia kan .. jom kita terjah tips yang ada untuk para jejaka yang berada diluar sana macam mana nak tawan hati gadis pilihan anda ..

kalau korang nak tau , perempuan nie selalu nakkan perhatian apatah lagi kalau dari teman lelaki dia lagi lah dia nak , so korang kena la tunjukkan sifat perihati dan kasih sayang yang tiada nilai kepada dorang . bila dorang dapat rasa yang korang memang betul betul sayangkan dorang , dorang akan menjadi pasangan yang amat setia dan cinta korang dengan sepenuh hati .

disebabkan perempuan nie selalu nak perhatian , apa kata korang gunakan segala teknologi yang ada dengan selalu menghantar pesanan ringkas untuk dorang , ala tak payah ayat bunga bunga sangat cukup sekadar korang katakan korang bahagia adanya dia disisi korang sudah cukup untuk membuatkan dorang rasa dorang dihargai . balasan yang korang dapat mesti berlipat ganda . percayalah !

perkara penting yang lelaki selalu buat kesilapan ialah bila korang ada masalah korang tanak share dengan dorang sebab bagi korang , korang taknak susahkan dorang padahal korang kena tahu bila dorang dah terima korang dalam hidup korang kiranya dorang terima segala baik buruk korang dan sanggup susah senang dengan korang so cuba la kongsi masalah dengan dorang , cuba untuk dengar pendapat dorang kurang kurang dorang akan rasa yang dorang tu terpenting dalam hidup korang .

jangan sesekali ambil remeh temeh tentang perkara perkara penting kerana dorang sangat kuat ingatan terhadap tarikh tarikh penting macam hari ulang tahun , tarikh lahir , tarikh pertama date , so apa salahnya kalau buat surprise untuk orang yang korang sayang kan .

sape yang tak tahu yang perempuan memang terkenal dengan sifat manja , apa yang dilakukan mesti mahu dilakukan bersama orang tersayang , kadang kadang dorang akan meminta bantuan korang walaupun benda tu dorang boleh buat tapi kerana mahu bermanja bersama dorang minta bantuan korang jadi tak salah kan kalau korang bantu tanpa menolak permintaannya .

sekiranya dorang dalam kesusahan , pujuk dan tenangkan dorang , kerana pada waktu itu dorang sangat sangat perlukan korang disisi korang , saat ini lah korang kena buktikan yang korang akan selalu cuba ada untuk dorang .

jangan pernah kedekut untuk memberi sedikit pujian kerana dorang memang berhak untuk mendapat pujian tapi jangan bohong plak semata mata untuk mengambil hati dorang .

sekiranya ada masalah , berbincang lah dengan sebaik baiknya , jangan di marah kerana dorang cukup sensitive dengan suara yang kuat apatah lagi ditekik oleh kekasih sendiri . perkara yang boleh dibincangkan seeloknya bincang dengan baik .

perempuan memang terkenal dengan sikap emosi , kadang kadang tak dapat mengawal emosi dorang akan meletup tapi jangan la korang pun ikut meletup , kerana sifat kepimpinan yang ada dalam diri korang la yang digunakan untuk menyelesaikan masalah yang timbul . ditahap ini kesabaran , toleransi dan komunikasi amat penting .

banyak kan tips yang boleh korang gunakan untuk pikat hati si gadis .. hargailah perempuan kerana ibumu juga seorang perempuan .

Labels:


Older Post | Newer Post
The OWNER



Welcome to my sweet blog. You've stuck in my online bisnes SHAFIEQA_COLLECTION. Be nice here anything question can drop a comment. Thanks for visiting here ..

This is my First blog .. and this is my second blog .
CERITA AKU
Boleh like page SHAFIEQA COLLECTION
SHAFIEQA_COLLECTION
follow instagram sya untuk follow setiap koleksi shafieqa_collection
SHAFIEQA_COLLECTION


Navigations!



DIARY TIPS SHOPPING PAGE



SWEET STALKER



The Credits!

Template by : F∆ЯISY∆∆ ∆W∆YY
Basecode by : NUЯYNN
Full Edited : SHAFIEQA - SYA

Best View at GOOGLE CHROME!

My Wish list

Habis Diploma
laptop
Shafieqa_collection boutiqe