// SHAFIΣQA COLLETION
tips wajah cantik berseri

Saturday, June 1, 2013 @ 10:50 PM | 2 Comment [s]


hye hye hye korang semua , kali nie putri nak kongsi dengan korang macam mana nak bagi wajah cantik berseri . senang je cuma ada 5 perkara yang korang perlu ikut . jom kita tengok .

1. mata segar

mata yang layu turut memberikan kesan kepada wajahmu . korang boleh menyegarkan matamu dengan menyimpan sudu besi di dalam peti sejuk semalaman . apabila bangun pagi , lekapkan sudu yang telah disejukkan itu ke bahagian atas kelopak dan bawah mata . ini dapat membuatkan matamu terasa dingin dan segar .

2. skrub wajah

skrub wajah korang untuk menyingkirkan sel sel kulit mati yang membuatkan wajah korang kusam dah tidak bermaya .

3. masker wajah

korang cuba masker buatan sendiri yang dapat menyegarkan wajahmu di pagi hari . caranya kisarkan timun bersama dua sudu besar yogurt asli dan satu sudu susu segar . setelah itu , sapukan ke wajah dan leher . biarkan ia kering selama 10-15 minit . kemudian bilas dengan air bersih . wajah korang akan terasa lebih lembut dan segar selepas menggunakannya .

4 . haruman

wangikan tubuhmu dengan wangian badan yang dapat meransang mood korang . secara tidak langsung mood yang baik dapat membuatkan korang gembira , bertenaga dan membuatkan wajahmu berseri seri .

5 . kuasa mekap

gunakan kuasa mekap yang dapat memberikan warna kepada wajah korang . oleskan penggaris mata , pemerah pipi dan gincu di bibir . pasti dapat menyembunyikan wajah kusam dan menjadikan wajahmu tampak berseri seri .

Labels:


Older Post | Newer Post
The OWNER



Welcome to my sweet blog. You've stuck in my online bisnes SHAFIEQA_COLLECTION. Be nice here anything question can drop a comment. Thanks for visiting here ..

This is my First blog .. and this is my second blog .
CERITA AKU
Boleh like page SHAFIEQA COLLECTION
SHAFIEQA_COLLECTION
follow instagram sya untuk follow setiap koleksi shafieqa_collection
SHAFIEQA_COLLECTION


Navigations!



DIARY TIPS SHOPPING PAGE



SWEET STALKER



The Credits!

Template by : F∆ЯISY∆∆ ∆W∆YY
Basecode by : NUЯYNN
Full Edited : SHAFIEQA - SYA

Best View at GOOGLE CHROME!

My Wish list

Habis Diploma
laptop
Shafieqa_collection boutiqe